#!/bin/blog

March 9, 2008

Spät als Nerd bestätigt

Filed under: Egoblogging — martin @ 9:22 pm

Das Schicksal hat meine Ehefrau mit meiner großen Sandkastenliebe, S., zusammengeführt. Dabei sind schlimme unverheilte Wunden zutage getreten. Insbesondere wurde darüber gesprochen, ich hätte S. von einem Tag auf den anderen komplett links liegenlassen, als ich meinen ersten Rechner bekommen habe.

Du liebe Güte, das ist jetzt 25 Jahre her! Der Nerd ist eben in einem drin. Je früher er sich ausleben kann, desto besser. 😉

Advertisements

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: